اين رويه با هدف آشنايي کاربران با نحوه ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه خدمات آزمايشگاهي دانشگاه صنعتي امیر کبیر (پلي‌تکنيک تهران) تهیه شده است.

مرحله اول؛ با استفاده از منوی ایجاد حساب کاربری، فرايند ایجاد حساب کاربری را شروع کنید:

مرحله دوم؛ اطلاعات اولیه خود را وارد کرده و سپس بر دکمه ثبت نام کليک نمائید:

مرحله سوم؛ به پست الکترونيک خود، مراجعه کنید و فرآيند عضویت را تکمیل نمائید:

مرحله چهارم؛ پس از اتمام عضویت، با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، وارد سامانه شوید:

مرحله پنجم؛ چنانچه بخواهيد از تخفیفات در نظر گرفته شده برای گروه های مختلف کاربری (دانشگاهی و صنعتی) استفاده نمائيد، ضروری است که پس از ورود به سایت مشخصات خود را تکميل نمائید:

 

تذکر؛ کاربران دانشگاهي و صنعتي، پس از انتخاب گروه اصلي خود، اطلاعات متفاوتي را وارد مي‌کنند که به دلیل تفاوت در ساختار ادارای دانشگاه و صنعت است. در عين حال ضروری است که کلیه کاربران، صحت اطلاعات خود را با بارگذاری حکم کارگزینی (اساتید)، تصویر کارت دانشجویی (دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر)، ارائه اصل و آپلود تصویر گواهي اشتغال به تحصیل (دانشجویان سایر دانشگاه ها) و يا فرم‌های مورد توافق بين دانشگاه و صنعت مورد نظر (کاربران صنعتی)، برای مدیر اجرایی سایت ارسال نمایند. مدیر اجرائي سایت حداکثر بعد از يک روز کاری، تأئید و یا عدم تأئید اطلاعات کاربر را بررسی کرده و نتیجه را از طریق سایت اطلاع خواهد داد.

 

 

 

این رويه با هدف راهنمايي کاربران با نحوه و مراحل ثبت سفارش انجام آزمون تهيه شده است.

مرحله اول؛ برای انتخاب خدمت مورد نظر خود، بر منوی «خدمات» کلیک کنید:

در ادامه می‌توانید بر اساس یکی از دو فیلتر «خدمات بر اساس کاربرد» و  «خدمات بر اساس نام آزمایشگاه» نسبت به یافتن خدمت موردنظر خود اقدام کنید؛ پس از یافتن خدمت موردنظر می‌توانید با کلیک بر روی عکس آن، به صفحه مشخصات محصول وارد شوید:

مرحله دوم؛ در صورتی‌که سبد خرید شما خالی باشد، می‌توانید از طریق آیکون «اضافه به سبد خرید»، فرایند ثبت سفارش را آغاز نمایید. دقت کنید که منظور از واحد در این بخش، تعداد ساعات مورد نیاز یا تعداد نمونه شماست. اگر تعداد ساعات یا تعداد نمونه در زمان ثبت سفارش کاملاً مشخص نیست، مقدار واحد را 1 قرار دهید.

چنانچه یادداشت و یا توضيحي دارید که خواندن آن برای کارشناسان ضروری است، لطفاً در بخش «یادداشت‌ها و توضيحات خرید» وارد نموده و پس از تأیید قوانين و مقررات سایت، دکمه «تایید سفارش» را فشار دهید:

تذکر؛ در صورتیکه سبد خرید شما خالی نیست و قصد ثبت سفارش جدیدی را دارید، می‌بایست ابتدا بر روی علامت «سبد خرید» در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کرده و درخواست ناتمام قبلی خود را لغو کنید تا آیکون «اضافه به سبد خرید» برای شما فعال شود.

مرحله چهارم؛ برای پيگیری سفارشات خود می‌توانید از منوی کاربران، لیست سفارشات اقدام نمائيد:

پس از ثبت سفارش، وضعیت سفارش به حالت «درخواست منتظر تأیید کارشناس» در می‌آید. کارشناسان موظف هستند حداکثر 24 ساعت اداری پس از ثبت سفارش، وضعیت آن را بررسی کنند. چنانچه مهلت زمانی مذکور سپری شد و وضعیت تغییر نکرد، از طریق تیکت موارد را پیگیری نمائید.

 مرحله پنجم؛ پاسخ کاربر پس از بررسی درخواست، يکي از موارد زیر خواهد بود:

(الف) لغو درخواست

در اين صورت وضعیت سفارش در لیست سفارشات از وضعیت «درخواست منتظر تأييد کارشناس» به «لغو درخواست» تبدیل خواهد شد.

شما می توانيد با کلیک بر شماره سفارش، دلایل و توضیحات کارشناس برای لغو درخواست را مطالعه کنید:

(ب) موافقت با درخواست

در اين صورت وضعیت سفارش در لیست سفارشات از وضعیت «درخواست منتظر تأييد کارشناس» به «تحویل نمونه» تبدیل خواهد شد:

شما می توانيد با کلیک بر شماره سفارش، توضیحات کارشناس برای زمان و نحوه تحویل نمونه‌ها به آزمایشگاه را مطالعه کنید:

مرحله ششم؛ در اين مرحله کاربر با توجه به زمان و مکان اعلام شده در مرحله پنجم، نمونه‌ها را به آزمایشگاه تحویل خواهد داد. پس از انجام این مرحله، وضعیت سفارش از «تحویل نمونه» به «در حال اجرای آزمون» تغییر خواهد کرد:

مرحله هفتم؛ پس از اتمام اجرای آزمون، کارشناس وضعیت سفارش از «در حال اجرای آزمون» به «پرداخت نشده» تغییر خواهد کرد. این تغییر وضعیت از طریق تیکتی که کارشناس آزمایشگاه برای شما ارسال می‌کند هم به اطلاع شما خواهد رسید:

چنانچه وضعیت سفارش شما به حالت پرداخت نشده تغییر یافت، نسبت به پرداخت هزینه آزمون از طریق منو «کاربران» قسمت «پرداخت هزینه آزمون» اقدام فرمایید:

پس از  ورود به صفحه پرداخت، شماره سفارش و کوپن تخفیف را وارد کرده و مانده هزینه ها را از طریق اعتبار آزمایشگاه مرکزی و یا از طریق درگاه بانک ملی پرداخت کنید:

تذکر (1)؛ چنانچه مشخصات کاربری خود را تکمیل کرده باشید و مورد تأیید کارشناس قرار گرفته باشد، تخفیف وضعیت علمی به صورت خودکار توسط سامانه اعمال خواهد شد.

تذکر (2)؛ برای آگاهی از نحوه دریافت کوپن تخفیف، به بخش «راهنمای خرید» زیرشاخه «درخواست تخفیف گرنت» مراجعه نمائید.

تذکر (3)؛ برای آگاهی از نحوه پرداخت «از طریق اعتبار آزمایشگاه مرکزی» و از «طریق درگاه بانک ملی» به بخش «راهنمای خرید» زیرشاخه «پرداخت هزینه آزمون» مراجعه نمائید.

تذکر (4)؛ پس از پرداخت هزینه آزمون، وضعیت سفارش از «پرداخت نشده» به «پرداخت شده» تغییر خواهد کرد:

در این صورت ضروری است که انجام پرداخت را از طریق تیکت به کارشناس مربوطه اطلاع دهید:

مرحله هشتم؛ چنانچه پرداخت با موفقیت انجام شده باشد و به کارشناس اطلاع داده شده باشد، وضعیت سفارش از «پرداخت شده» به «تحویل نتایج» تغییر خواهد کرد:

علاوه بر آن شما می‌توانيد با کلیک بر شماره سفارش، توضیحات کارشناس برای زمان و نحوه تحویل گرفتن نمونه‌ها را مطالعه بفرمائید:

نتایج آزمون برای شما از طریق تیکت ارسال خواهد شد:

برای دریافت نتایج از طریق تیکت، به منوی پشتیبانی قسمت داشبورد تیکت مراجعه کنید. در بخش نمایش تیکت ها، نتایج شما قابل مشاهده است.

مرحله نهم؛ کارشناس پس از ارسال نتایج، وضعیت سفارش را از «تحویل نتایج» به «درخواست کامل شده» تغییر خواهد داد.

 

 

 

لازمه استفاده از این نوع تخفیف آن است که کاربر با مراجعه به بخش «تکمیل مشخصات جهت دریافت تخفیف»، اطلاعاتی را در رابطه با جایگاه علمی (صنعتی) خود وارد کرده و مستندات مورد نیاز در این رابطه را آپلود نماید. چنانچه مستندات مورد تأیید مدیر اجرایی قرار بگیرد، تخفیف های متناسب با هر خدمت، به طور خودکار برای کاربر اعمال می شود:

مرحله اول؛ با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، وارد سامانه شوید:

 

 مرحله دوم؛ با استفاده از منوی کاربران، از ستون تخفیف‌ها، بر روی عبارت «تکمیل مشخصات جهت دریافت تخفیف» کلیک نمائيد:

کاربران دانشگاهي و صنعتي، پس از انتخاب گروه اصلي خود، اطلاعات متفاوتي را وارد مي‌کنند که به دلیل تفاوت در ساختار ادارای دانشگاه و صنعت است. در عين حال ضروری است که کلیه کاربران، صحت اطلاعات خود را با بارگذاری حکم کارگزینی (اساتید)، تصویر کارت دانشجویی (دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر)، گواهي اشتغال به تحصیل (دانشجویان سایر دانشگاه ها) و يا فرم‌های مورد توافق بين دانشگاه و صنعت مورد نظر (کاربران صنعتی)، برای مدیر اجرایی سایت ارسال نمایند.

تذکر؛ کاربر مي‌تواند با استفاده منوی کاربران، ستون تخفیف‌ها و با کليک بر «وضعیت درخواست های تخفیف جایگاه علمی» وضعیت تخفیف درخواستی خود را پیگیری نماید:

 

تذکر (1)؛ چنانچه وضعیت درخواست از «در حال بررسی» به «تأیید شده - فعال» تغییر کرد، به معنای آن است که صحت اطلاعات شما به تأئید مدیر اجرائی سایت رسیده است. در این صورت چنانچه در رابطه با یک خدمت، تخفیفی برای جایگاه علمی (صنعتی) شما تعریف شده باشد، تخفیف به صورت خودکار نمایش داده شده و برای شما اعمال خواهد شد:

 تذکر (2)؛ چنانچه صحت اطلاعات شما مورد تأئید مدیر اجرایی سایت قرار نگیرد، این موضوع در بخش «درخواست های رد شده» به شما اطلاع رسانی شده و دلیل رد درخواست برای شما توضیح داده خواهد شد:

تذکر (3)؛ مدیر اجرایی در هنگام تأیید اطلاعات کاربران، یک بازه زمانی را تعیین خواهد کرد. این بازه برای اعضاء محترم هیات علمی پنج سال، دانشجویان دکتری چهار سال، دانشجویان ارشد دو سال و برای دانشجویان کارشناسی شش ماه خواهد بود. همچنین مدت زمان اعتبار اطلاعات کاربران صنعتی بسته به تفاهم نامه منعقد شده بین صنعت و دانشگاه، تعیین خواهد شد. بنابراین کاربران ضروری است که به صورت دوره ای، صحت اطلاعات مربوط به جایگاه علمی (صنعتی) خود را به تأیید مدیر اجرایی سایت برسانند.

به طور کلی سامانه خدمات آزمايشگاهي دانشگاه صنعتي امیر کبیر، دو نوع تخفیف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ نوع اول «تخفیف جایگاه علمی (صنعتی)» است که پس از تکمیل «مشخصات جهت دریافت تخفیف» قابل استفاده خواهد بود. نوع دوم تخفیفاتی هستند که به استناد يک نامه يا بخشنامه، برای گروه‌های مختلف کاربری تعریف می‌شود و در سامانه تحت عنوان «درخواست تخفیف از طریق گرنت» شناخته می‌شوند. در اين بخش نحوه درخواست تخفیف از طریق گرنت بیان خواهد شد.

 

معرفی انواع مختلف تخفیف از طریق گرنت

درخواست تخفیف از طریق گرنت، به نوعی از تخفیفات اطلاق می‌شود که به استناد يک نامه يا بخشنامه مشخص، برای يک يا چند گروه مشخص از کاربران تعریف می‌شود و در سامانه تحت عنوان «درخواست تخفیف از طریق گرنت» شناخته می‌شوند. این نامه مي‌تواند يکي از انواع زیر باشد:

(الف) گرنت معاونت پژوهشی دانشگاه

معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتي امیر کبیر، در راستای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی اساتید، سالیانه يک مقدار مشخص تحت عنوان «گرنت پژوهشی» در اختیار اعضاء هيأت علمی خود قرار می‌دهد. اساتید راهنما می‌توانند با ارسال يک نامه به مدیر کل امور پژوهشی دانشگاه، بخشی از اعتبار گرنت خود را برای انجام آزمون، در اختیار شبکه آزمایشگاهی دانشگاه قرار دهند. این نوع گرنت مورد پذیرش همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه قرار خواهد گرفت و می‌تواند تا 100 درصد هزینه‌های انجام يک آزمون را پوشش دهد.

 (ب) گرنت دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی

دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی مي‌توانند در راستای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان خود، يک مقدار مشخص تحت عنوان «گرنت آموزشی» در اختیار اعضاء هيأت علمی و دانشجويان خود قرار ‌دهند. در اين صورت ضروری است که رؤسای دانشکده‌ها با ارسال يک نامه به مدیر کل امور مالی دانشگاه، بخشی از اعتبارات اختصاصی دانشکده و يا مراکز پژوهشی خود را برای انجام آزمون، در اختیار آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قرار دهند. این نوع گرنت مورد پذیرش همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه قرار خواهد گرفت و می‌تواند تا 100 درصد هزینه‌های انجام يک آزمون را پوشش دهد.

 (ج) گرنت صنعتی

صنایع مختلف عضو شبکه آزمايشگاهي دانشگاه صنعتي امیر کبیر مي‌توانند در راستای حمایت از زیر مجموعه‌های خود، يک مقدار مشخص تحت عنوان «گرنت صنعتی» در اختیار کاربران خود و یا اعضاء هيأت علمی دانشگاه و دانشجويان قرار ‌دهند. در اين صورت ضروری است که رؤسای واحدهای صنعتي با ارسال يک نامه به معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، منابع لازم جهت اعطای گرنت را در اختیار شبکه آزمایشگاهی دانشگاه قرار دهند. این نوع گرنت مورد پذیرش همه آزمایشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و می‌تواند تا 100 درصد هزینه‌های انجام يک آزمون را پوشش دهد.

 (د) گرنت شبکه آزمايشگاهي فناوری‌های راهبردی

شبکه آزمايشگاهی فناوری‌های راهبردی همه ساله با همکاری بنیاد ملی نخبگان و ستاد فناوری‌های نانو، در راستای حمایت از آزمايشگاه‌ها و پژوهشگران دانشگاهي عضو شبکه راهبردی، يک مقدار مشخص تحت عنوان «گرنت شبکه آزمايشگاهي فناوری‌های راهبردی» در اختیار کاربران خود و یا اعضاء هيأت علمی دانشگاه و دانشجويان قرار مي‌دهد. این نوع گرنت لزوماً مورد پذیرش همه آزمایشگاه‌ها قرار نخواهد گرفت و تنها درصدی از هزينه‌های يک آزمون را تا سقفی مشخص پوشش خواهد داد.

 (هـ) گرنت شبکه آزمايشگاه‌های علمی ایران (شاعا)

شبکه آزمايشگاه‌های علمی ایران (شاعا) همه ساله با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در راستای حمایت از آزمايشگاه‌ها و پژوهشگران دانشگاهي عضو شاعا، يک مقدار مشخص تحت عنوان «گرنت شاعا» در اختیار کاربران خود و یا اعضاء هيأت علمی دانشگاه و دانشجويان قرار مي‌دهد. این نوع گرنت لزوماً مورد پذیرش همه آزمایشگاه‌ها قرار نخواهد گرفت و تنها درصدی از هزينه‌های يک آزمون را تا سقفی مشخص پوشش خواهد داد.

توجه (1)؛ سه گرنت نوع اول (يعني گرنت پژوهشی، گرنت آموزشی و گرنت صنعتي) هيچ محدودیتی در زمان ندارند و کاربران مشمول مي‌توانند پس از تهيه «معرفی‌نامه»، در بازه زمانی قید شده در نامه، از طریق سامانه نسبت به اخذ گرنت اقدام نمايند.

توجه (2)؛ گرنت شبکه آزمايشگاهي فناوری‌های راهبردی و شاعا عمدتاً برای بازه‌های زمانی مشخص و برای دسته‌ای خاص از مخاطبان سامانه تعریف می‌شوند و اطلاع‌رسانی آنها از طریق وب سایت آزمایشگاه مرکزی، شبکه‌های اجتماعی و اتوماسیون ادارای انجام خواهد شد. مشمولان اين نوع گرنت می‌توانند پس از بارگذاری مستندات خود در سامانه و تأئيد کارشناس، صرفاً از امکانات آزمايشگاه‌های عضو شبکه‌های فناوری‌های راهبردی و شاعا استفاده نمایند.

 

نحوه درخواست تخفیف از طریق گرنت

همانطور که پيشتر گفته شد، این نوع گرنت به استناد يک نامه يا بخشنامه مشخص و برای هر دوی کاربران دانشگاهي و صنعتي مشمول قابل تعریف است.

مرحله اول؛ با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، وارد سامانه شوید:

 

مرحله دوم؛ با استفاده از منوی کاربران، از ستون اعتبار، بر روی عبارت «افزايش اعتبار از طریق گرنت» کلیک نمائيد:

 

نام آزمايشگاه، میزان گرنت درخواستی، سال درخواست گرنت و تصویر نامه يا بخش‌نامه‌ای که تعریف گرنت به استناد آن انجام خواهد شد را در سامانه وارد نموده و بر روی ثبت درخواست کلیک کنید:

 تذکر (1)؛ چناچه افزایش اعتبار از محل گرنت پژوهشی اعضاء هيات علمی دانشگاه باشد، لزوماً باید اسم آزمایشگاه مربوطه در نامه قید شده باشد و چنانچه اسم دانشجو در نامه درج نشود، افزایش اعتبار صرفاً در حساب کاربری استاد راهنما اعمال خواهد شد. همچنين ضروری است که مبلغ اعتبار به حساب آزمایشگاه مرکزی واریز شود.

تذکر (2)؛ چناچه افزایش اعتبار از محل اعتبارات دانشکده باشد، لزوماً باید اسم آزمایشگاه مربوطه در نامه قید شده باشد و چنانچه اسم دانشجو در نامه درج نشود، افزایش اعتبار صرفاً در حساب کاربری استاد راهنما اعمال خواهد شد. همچنين ضروری است که مبلغ اعتبار به حساب آزمایشگاه مرکزی واریز شود.

 

مرحله سوم؛ کاربر مي‌تواند با استفاده منوی کاربران، ستون تخفیف‌ها و با کليک بر «وضعیت درخواست های افزایش اعتبار از طریق گرنت» وضعیت تخفیف درخواستی خود را پیگیری نماید:

تذکر (1)؛ کارشناسان موظف هستند که حداکثر 24 ساعت کاری پس از ثبت تخفیف، آن را تعیین تکلیف کنند. پس از آن کاربر می‌تواند از طریق ارسال تيکت به کارشناس آزمایشگاه مربوطه، موضوع را پیگیری نماید.

تذکر (2)؛ چنانچه تخفیف درخواستی شما مورد موافقت کارشناس آزمایشگاه قرار بگیرد، وضعیت درخواست تخفیف شما از «در حال بررسی» به «تأئید شده» تغییر خواهد کرد.

تذکر (3)؛ چنانچه تخفیف درخواستی شما مورد موافقت کارشناس آزمایشگاه قرار نگیرد، وضعیت درخواست تخفیف شما از «در حال بررسی» به «درخواست رد شده» تغییر خواهد کرد.

تذکر (4)؛ کاربران می‌توانند در يک زمان برای آزمايشگاه‌های مختلف سامانه، درخواست «افزایش اعتبار از طریق گرنت» ارسال کنند مشروط بر اینکه برای هر آزمایشگاه، معرفی نامه مجزا تهیه کرده باشند؛ چنانچه نام دانشجو در معرفی نامه قید شده باشد، اعتبار دانشجو افزایش خواهد یافت و چنانچه قید نشده باشد، افزایش اعتبار در حساب استاد لحاظ خواهد شد.

 

مرحله چهارم؛ پس از اتمام افزايش اعتبار اکنون کاربر می‌تواند اعتبار خود را در مبالغ دلخواه به صورت کوپن تخفیف یک بار مصرف تبدیل کرده و صرفاً خودکاربر و در آزمایشگاه مورد نظر از آن استفاده کنند؛ برای این منظور از منوی کاربران، ستون تخفیف‌ها، بر روی «درخواست تخفیف از طریق گرنت» کلیک کنید:

نام آزمایشگاهی که اعتبار خود را برای آن افزایش داده اید، انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر برای کوپن تخفیف را وارد نمائید:

بدین ترتیب کوپن تخفیف یک بار مصرفی صادر مي‌شود که فقط شما مي‌توانيد از آن استفاده کنید.

این رويه با هدف راهنمايي کاربران با «نحوه پرداخت هزینه آزمون» تهيه شده است.

پس از آنکه کاربر به «صفحه پرداخت هزینه آزمون» منتقل شد، با صفحه‌ای مطابق شکل زیر روبرو خواهد شد:

تذکر (1)؛ کاربر «شماره سفارش» را از کشوئی انتخاب می‌کند و «هزینه سفارش» را مشاهده خواهد کرد.

تذکر (2)؛ چنانچه کاربر مشمول «تخفیف وضعیت علمی» برای آزمایشگاه مورد نظر باشد، سامانه به طور خودکار این تخفیف را لحاظ خواهد کرد و درصد تخفیف و سقف آن را با رنگ آبی برای کاربر نمایش خواهد داد. برای اطلاع از نحوه دریافت «تخفیف وضعیت علمی»، از بخش «راهنمای کاربران» زیرشاخه «درخواست تخفیف جایگاه علمی (صنعتی)»، مراجعه نمائید.

تذکر (3)؛ چنانچه کاربر دارای «کوپن تخفیف» برای آزمایشگاه مورد نظر باشد، آن را از کشوئی انتخاب خواهد کرد؛ مبلغ تخفیف ناشی از این کوپن در جلوی متن «تخفیف گرنت به ریال»، درج خواهد شد. برای اطلاع از نحوه دریافت «کوپن تخفیف»، از بخش «راهنمای کاربران» زیرشاخه «درخواست تخفیف گرنت»، مراجعه نمائید.

تذکر (4)؛ پس از اعمال تخفیفات، مانده هزینه آزمون بر حسب ریال برای کاربر نمایش داده می‌شود. برای پرداخت این مانده می‌توان از دو روش زیر استفاده کرد:

(الف) از طریق اعتبار آزمایشگاه مرکزی

اعتبار آزمایشگاه مرکزی در واقع نوعی کیف پول است که کاربر می تواند آن را به میزان دلخواه شارژ کرده و در پرداخت هزینه آزمون‌ها مورد استفاده قرار دهد.

(ب) از طریق درگاه بانک ملی

در صورتی که کاربر این گزینه را انتخاب کند، به درگاه پرداخت اینترنتی بانک مرکزی منتقل خواهد شد و بایستی که مانده هزینه‌های آزمون را از طریق کارت‌های شتابی پرداخت نماید.

 

نظرسنجی خدمات آزمايشگاهی

ضمن قدردانی از شما کاربر گرامی بابت انتخاب سامانه خدمات آزمايشگاهی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، به استحضار می‌رساند، این مجموعه در نظر دارد با هدف ارتقاء كيفيت خدمات خود و ايجاد يك ارتباط متقابل با مشتريان، افزايش بيشتر رضايت مشتريان خود را کسب کند؛ از اين رو خواهشمند است با مشارکت فعال در نظرسنجی سامانه، ما را در رسيدن به اين هدف ياري نمائید؛ لازم به ذکر است که نتایج نظرسنجی صرفاً در اختیار مدیریت سامانه قرار خواهد گرفت و از آن در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات، استفاده خواهد شد:

مرحله اول؛ با استفاده از نام کاربری و رمز ورود، به سامانه خدمات آزمايشگاهي دانشگاه وارد شوید:

مرحله دوم؛ با استفاده از منوی «کاربران» و سپس از ستون «پيشنهادات و انتقادات»، گزینه «نظرسنجی» را انتخاب نمائيد:

مرحله سوم؛ پس از انتخاب آیکون «نظرسنجی»، بخش اول سوالات، به عملکرد سامانه مربوط می‌شوند. همچنین می‌توانید نظرات خود را در قسمت پیشنهادات یادداشت بفرمایید و در انتها روی ثبت نظر کلیک کنید:

مرحله چهارم؛ بخش دوم سوالات نظرسنجی، به ارزیابی عملکرد کارشناسان آزمايشگاه‌ها و کیفیت ارائه خدمات آزمايشگاهي مربوط می‌شود. برای انجام اين مرحله از ارزیابی ابتدا ضروری است که شماره سفارش خود را از لیست سفارشات اتمام یافته، انتخاب نمائید. با انتخاب شماره سفارش، اطلاعات مربوط به آن سفارش که شامل نام کارشناس و نوع خدمت است، نمایش داده می‌شود:

در این بخش، هر سوال دارای دو سطح است؛ در سطح اول، کاربر ارزیابی کلی خود را با انتخاب یکی از گزينه‌های عالی، خوب، متوسط و ضعیف انجام می‌دهد. در سطح دوم، کاربر می‌تواند با فعال نگه داشتن و یا غیر فعال کردن عبارت‌هایی که نوشته شده است، ارزیابی خود از عملکرد آزمايشگاه و یا کارشناس را با جزئیات بیشتر، مشخص نماید. لازم به ذکر است که فعال نگه داشتن یک عبارت به معنای موافق بودن شما با آن جمله و غیر فعال کردن آن بدین معنی است که شما این عبارت را در رابطه با کارشناس و یا آزمايشگاه، صحیح نمی دانید: